pag du-aw

|
gahi daw ko ug ulo. dili mo sunod sa insakto bisan nakabalo na. gi ubo ko, sip-on ug hilanat. na admit jud ko. pneumonia daw ingon ang doktor....

sa akong pag sakit, dili lamang kaguol sa gasto ug ka kapoy sa lawas ang akong gi bati. *medyo drama ni gamay ang mo sunod* =D karon nga pagsakit nako, tungod pud tingali kay na ospital ko, gibati jud nako ang pagmahal ug pagkabalaka sa mga tao nga importante sa akoa.

unang adlaw pa l
ang sa akong pagka admit, sa ilahang pagkabalo nga naa ko sa ospital, gi bisita ko ni nanay ug ni tatay nga gadala ug usa ka nigo nga lami nga spaghetti ug pan pa jud! nalipay kaayo ko kay ilaha kung gi duaw. mailhan pud sa dagan sa among panagstorya nga sila naguol nga nag sakit ko.... pinangga jud ko ninyo nay, tay! hehehe

sa kanunay anaa pud ang akong mga paryente nga ni bisita pud nako. nalipay ko kay bisan ug adunay silay mga laing buluhaton, ni gahin jud sila ug panahon para nako....

usa ka surpresa nga pag bisita anang gabie sa ika duha ka adlaw nga anaa ko sa ospital ang gihatag sa akong pinanggang higala *budikikoy bah!* =D nalipay kaayo ko sa iyahang pag duaw. ug tungod kay kini usa ka sorpresa, gi bati jud ko ug taman. hehehehe gimahal ug gi pangga jud di ay ko nimo day! =*

ang pag alima ug pag uban sa akong pinangga nakong ginikanan, gapakita lamang nga sa walay pag dangan ang ilang pagmahal nako wala juy bili....

kining mga pag bisita, nag hatag sa ako ug kusog, kalipay sa mga pama-agi nga lisod e eksplikar nga dili mahatag sa mga tambal nga akong gi inom.... mura ba ug g magik nga pag bati....

sa akong ginikanan ug sa tanang ni duaw nako ug bisan sa wala naka adto....salamat kaayo gikan sa kinaubsang parte sa akong kasingkasing... =D





2 comments:

les condeza said...

miga! boss not around+8 hours=blog time..waaaahhhh

Anonymous said...

ganda ng blog mo...first time ako nakakita ng bisaya na blog...hehehe