gikan sa mbs2!

|
kadaghan kaayo sa akong nakat-unan ani nga panagtapok.... bisan pa ug wala ko naka trabaho tungod ni ini, apan dili jud sayang ang higayon....

klase-klase ang mga tao nga naa didto.... lahi-lahi ug mga trip! pero usa ray akong ma ingon sa ilaha---mga maayo kaayo! na kurat kos kadaghan sa mga tao nga maayo ug abilidad... halos sila jud tanan... dili lamang sa pag sulat kundi pati na pud sa pagkuha ug mga litrato..

lami ang among kaon. nindot ang ilahang mga gipanghatag. aduna koy mga bag ong naka ila nga mga amigo ug amiga. =) nindot jud nga panagtapok! maayo unta sa sunod maka apil gihapon ko. aron makita na pud nako ang mga bag o sa ilahang mga abilidad.... ug ma kompara na pud nako ang akong pag "blog" sa karon ug sa umabutay pa....

sa karon ga plano ko mag himo ug laing blog.... kanang blog nga adunay pulos. kanang aduna puy makat-unan ang mga tao nga mo basa. pero kini magpadayon gihapon. maghuna huna pako ug unsaon na nako kay nindot jud kaayo siya nga plano. akong ng gilista ug hinay hinay aron dili ko malimot! ;-)

salamat kaayo sa mga sponsors. sa mga speakers. sa tanang mga tao nga nakahuna huna sa mbs. ug kay miga selee nga maoy ni dani nako nga mag himo ug blog ug mo apil. dili jud nako malimtan ang tanan...

4 comments:

les condeza said...

nalipay ko kay giganahan ka sa summit..
nadawat na nimo imo cert?
poster?

MeiYah said...

hehehe.. gikan pud kosa MBS2, nagkita kaha ta o nagkaistoryahay?

Hector MiƱoza said...

hello KAPATID

hapit jud ko wala kaELA nimo sa photos nga akong gipang-shot

dugay pud ko nag-search kun kinsa ning gwapa nga tapad ni Selee sa akong photo...,

http://www.flickr.com/photos/oneness/2978339806/in/set-72157608417739521/

(^_^)

Anonymous said...

kahit di ko masyado maintindihan ang post mo, I can conclude na nag enjoy ka talaga...hehehe

it was so much fun...=)