pagusto.....

|
hala sige patuyang lang ni...

dia mi sa kapehanan nga astang mahala! nya awat-awat lang pud ko ug sulat sulat ani kay miga nga ka atbang nako... wala ra jud mi mahimo...

gikan mi ug kaon.... kasal sa amo miga! human nangnanhi mi diri sa kapehan aron mag tambay ug mag pekchoor pekchoor! nindot kaayo ilang dapit kay daghan ug lawa-lawa! tripan ta namo ug pang limpyo kay hugaw kaayo tan awon! pero dili na lang....

lingaw kaayo mi ron! inadik tripping kay kami ra man 3 intawn aning tindahana uy! unsa mani?! kami ra siguroy maka afford karong mga orasa! hahahaha

ga dula-dula na mi diri.... wala na mi gina suyop! aw si zyrah naa pa kay gi sip on man! hehehe

naa na man na abot nga tulo pud... kalma na lang mi gamay....

ay sa! mangihi sa ko.... ana pa raba to ang waiter nga hiningles kaayo nga "wait ma'am ha akong e on ang CR".... unya ang amo reklamo kay sirado! nya iyaha daw e on! bang! pa ihi nako....

*whew!* gi hangak ko katawa! grabe namong gara-gara uy! nanakit ako panga kinatawa! hehehe kaayo ra tang permintihon ni nga higayon dah! gasto man gud kaayo bah! hehehe

diri na lang kay naka post na ako miga..... awat-awat baya ko! ;-)


No comments: