walay amo = )

|
mao na ni.... wala may amo sa palibot busa hala sige palami sa pag blog! hehehe aduna na man pud hinuon koy natrabaho (aside sa mag plurk) hehehe

pero mao ni: nakahimo na jud kog usa ka
blog. wala pa lang hinuoy nasulat kay wala pakoy mahuna hunaan. hehehe ug ni ingon na raba ko sa akong ka ugalingon nga kini nga blog nga bag o natong gihimo, dapat aduna na puy pulos. saun taman nga kining usa bisaya man. daghang dili kasabot. dili na hinuon nako mapa abot ang akong gustong ipa abot! hehehe

mao jud na ug walay
amo mag sige lang ug ngislit! =) ug naay amo tinipid man kay mo ingon unya nga dili ko seryoso sa akong trabaho. hapit na raba ko e evaluate ani. hahaha

ug padayon sa akong tumong nga walay tumong nga pagstorya.... hehehehe

ang akong bag ong blog nga gihimo, tungod jud na siya
sa mbs2. na dani jud kos mga tao didto! ahak! naulaw ko nangutana sila ug unsay akong blog, nanulon rakog laway.... ngano? kay sa akong nabasa sa ilahang mga blog, hasta mang pagka plastara ug maayo jud kaayo kay adunay mga mapuslanong tumong. unya ug mo hatag ko sa ako, nga bisaya na, char! char! pa jud! hehehehe mao tong naka ana judko nga, ug magka higayon ko o.... mag himo kog lain. hehehe

mao ng naka himo nako.... ug wala pa lang juy sulat! hehehe maayo na lang. sa sunod nga naay masipyat ug silip aning akong sulat-sulat, maka ngisi na ug maka ando-ando. hehehe

bantay lang o! hahaha

tapot di ay ni ini ang mga pekchoor-pekchoor namo ngadto! wala man mi dala nga camera, aw naa di ay! ang "lomo cam" ni selee nga maulaw siya ipagawas kay ang mga camera man pud nga dala sa mga tao ngadto kay dslr man, nikon pa jud! hehehe old skul nuon to kay selee pero cooool! hehehe

(sa mga picture: ako ang yagit nga naka green)

2 comments:

les condeza said...

miga dugaya nimo nibalik oi!
gigara naman ka og abent!
warning nka ana kay tess.
baba napud ayo imo karma!

Monster Paperbag said...

Naka-relate gyud ko sa title. Ingon ana man gud ang akong work environement -- kanunay wala'y amo :).